Miley Cyrus


Miley Cyrus - Party in the USA

ENDA andledningen till att jag lägger upp den här låten är för att det är den FÖRSTA låten någonsin med Miley Cyrus jag stått ut med. Tycker att rollen Hanna Montana måste vara det mest patetiska någonsin, allra helst i dubbad version. Haha!

Men skulle kunna offra en tå för att få hennes hår i den här videon. Sjukt snyggt.
En annan deprimerande tanke är att hon är lika gammal som mig, men förmodligen har en inkomst som gör henne relativt ekonomiskt oberoende i x antal år till i alla fall. Varför föddes inte jag till barnskådis i USA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0