Min dag

Idag har varit en lång men bra dag. Ovanligt bra för att vara måndag, brukar så ofta ha ångest inför måndagar.
Till och börja med vill jag bara uttrycka en enorm glädje över att det är så många som gått med i vår grupp på Facebook. Kul att det faktiskt är så många som bryr sig!
I morse när jag loggade in hade vi 9 st medlemmar, i skrivande stund är det hela 141 st.
Stort tack till Jocke som bjudit in en massa folk till gruppen.


Sen efter skolan hörde en kompis av sig och frågade om jag ville följa med honom på bio.
Eftersom att jag var träningsfri idag så nappade jag och passade dessutom på att svulla mcdonalds till middag.
Haha! Missade för övrigt att berätta att jag var på bio i lördags också med en av de personer jag känt längst, och fortfarande har kontakt med. Måste säga att båda tillfällena var otroligt trevliga!

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/07/45/89/29/1/928e20b8-2b27-4923-a643-0542eb642f09.jpg http://theaterofmine.files.wordpress.com/2009/10/2012-roland-emmerich-poster.jpg

bildkälla. och bildkälla.


Flickan som lekte med elden var uppföljaren till Män som hatar kvinnor, och efter som att Luftslotten som sprängdes hade premiär dagen innan, så kände jag att jag var tvungen att se 2:an före 3:an om ni förstår mig rätt.
Otroligt bra film faktiskt. Ovanligt bra för att vara svensk. Och Noomi Rapace är ju helt fantastisk.


2012 har man hört av flera att den ska vara så "dålig" men det tyckte jag faktiskt inte alls att den var.
Själva upplägget av filmen var lite sisådär, först kom inget, sen hände inget, och sen hände inget alls, och sedan hände allt och så höll den extrema massiva mängden av "spännande-heter" på tills filmen tog slut ungefär.
Som att suga på en karamell och när man kommer till mitten visade det sig att det var en havreboll i mitten.
Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0