Mysig dag

Hemma efter en lång men ganska trevlig dag. Skoldagen flöt på snabbt och jag spelade in mig själv när jag berättade om en händelse, och redigerade och klippte i det. Händelsen jag valde var när jag var 13 och bevittnade när en rattfyllerist körde av vägen några meter bakom mig. Kanske lägger upp ljudklippet på youtube senare..

Efter skolan kom papi och hämtade mig, han och bror hade varit i centrum och köpt två par leggings till mig. (TACK!)
Ett par basic svart och ett par svarta "ormskinn", basic-varianten behövdes väl och de andra var häftiga.
Vi kom hem, packade om och sen drog jag och bror till Huddinge och simmade, bastade och mådde allmänt bra innan vi drog oss hemåt. Middagen blev på Robban´s pizzeria för mig och bror. Mums!

Nu sitter jag här med en mysig ansiktsmask som pappa också köpt till mig, så ska vi se om det funkar.

Haha, notera att de mörka områden:a kring
ögonen beror på att jag varit och badat och inte fått bort allt smink..



Nu är jag pepp som tusan på morgondagen, kunde inte varit bättre förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0