Oempatiska människor

Kollar på Americas got talent och tycker att publiken där är dum i huvudet. Så jävla oempatiska och äckliga.
USH! En skam för Amerika att programmet ses av folk runt om i världen.
Den här mannen var med om en bil-olycka, blev stum och läkarna sa att han aldrig mer skulle kunna sjunga, utan bara var tvungen att lära sig prata.
Han sjunger helt sjukt bra och hela publiken står och buar ut honom. What the hell?


Människan gråter ju liksom nästan
. Vart är människors medkänslor?
Ush, jag blir så sur på saker/situatuioner som dessa.
Hatar när folk dömer direkt och hackar på känsliga saker.

Finns få saker här i världen som upprör mig så oerhört mycket som det här.

Kommentarer
Postat av: J

2009-11-04 @ 01:14:41
URL: http://fuckwithyou.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2009-11-05 @ 16:20:00
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0