Problème?

Att det ska krävas att man slickar rumpa för att få något här i livet. Helt sjukt.
Sådan jävla favorisering hela tiden. Spelar ingen roll vart jag är.
Alltid är det favoriten som får det bästa. Bara ett problem, jag är ingens favorit.
För jag tänker inte vara en asslicker för att komma någonstans i livet. Det är inte så jag spelar mina kort.
Blir så irriterad på alla som inte ser i genom det. Hoho, Quel est le problème?

Gosh. Nu blir det bad, sen sängen.
Har match i morgon mot Västerhaninge och jag ska spela back igen, för andra gången på ett halvår. Wish me good luck.


Kanske langar ett inlägg om dagen i helhet och någon charmig bild innan jag avslutar för dagen.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0