Skor

http://www.zoukclub.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/773-dr-martens-1460-patent-black-m.jpg
Jag vill ha ett par skor som dessa. Kanske inte just ett par äkta Dr Martens då dessa kostar över tusen spänn,
vilket är på tok för mycket för någon som bara har tusen spänn i månaden att göra av med. Men jag vill ha ett par liknande i alla fall. Dem är balla, och dessutom är det ingen klack. Fötterna tar faktiskt stryk av att gå i höga skor varenda dag, och det är omständigt när man tex behöver springa till bussen på morgonen. Haha.

Skorna är väldigt "punkigt pojkiga" om ni frågar mig, men det vore ändå coolt att ha ett par.

Apropå skor, så tror jag att jag ska gå och leta fram ett par skor jag köpte vid nyår förra året, men som är spårlöst borta sen jag bad min mamma lämna in dem på omklackning. Hm..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2009-11-08 @ 15:30:27
URL: http://charismatic.webblogg.se/
Postat av: Anne

2009-11-08 @ 18:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0