Trevlig söndag.

En trevlig söndag.
Jag var speaker på min lillebrorsmatch (haha!) och sen skötte jag skottstatistiken på min egen.

Har just avnjutit en middag av thai take away och lax och räksushi. MUMS!
Har varit sugen på sushi hela veckan. En av mina absoluta favoriträtter.


Har träning i morgon men tror att det blir till att vila, och sen försöka vara med på tisdagspasset istället.
Hostar trots allt en del fortfarande, även om jag inte känner mig så "sjuk" längre. Men bättre att vila en dag för mycket, än en för lite.

Frida kom fram till mig idag under periodpausen vid min match och sa att hon saknat mig.
Awww.. :')
Blir helt rörd av sådana fina ord. Jag vill träna, jag vill spela match, jag vill åka skridskor, jag träffa alla otroliga människor som spelar i mitt lag.



Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, ta ett varmt bad och så ska jag försöka masa mig till skolan i morgon.
Är så OSUGEN det går att vara på att ta mig dit, men men.. Jul-lovet närmar sig ju. Haha.



Föresten! Grattis på farsdag pappa. Jag vet att du är min mest trogneläsare, så du ska ju inte behöva känna dig bortglömd. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0