Tror jag på det?

Jag måste nog bara påpeka att folk måste börja använda sitt psykologiska tänk.
Folk omkring mig måste i allmänhet bli bättre på att analysera, välja bort och kritisera tankar och andras åsikter och ord. Det en vuxen person säger är inte alltid rätt, det en tränare/lärare/förälder säger behöver inte vara det rätta.

Var skeptisk, frågvis, fundersam och kritisera.


Vet allt för många människor som deppar ihop så fort något går emot eller någon säger något som är jobbigt att höra.
Ifrågasett, tycker du detsamma? Är det här verkligen sant? Tror jag på det? varför tror jag på det?
Har han/hon några belägg/bevis för att det är såhär det är?


Be strong, people.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0