Visste du att..

Visste du att..?

.. Jag åkte konståkning innan jag började spela hockey. Jag blev intresserad av hockey för att jag såg en snygg hockeykille. Haha. ;) Såg föresten den killen häromdagen, och han har ingen aning om detta. Haha.

.. Jag gick en bildkurs en dag i veckan under flera år. Från att jag var 11 tills jag blev 13 tror jag.
Det var på den tiden jag kom ihåg hur man ritade. Något jag nästan glömt nu. :/

.. Jag har spelat tennis i 6 år. Slutade för att jag inte hann med både det och hockeyn, och prioriterade då det roligaste.

.. Jag har väldigt höga krav på mig själv. Jag måste göra bra i från mig, inom allt. Vill inte ha lägre än VG i betyg i skolan, och kan bli sjukt arg på mig själv om jag inte är nöjd med en träning eller med mitt utseende.

.. Jag nästan alltid städar i höga skor. Hahaha. En sjuk grej jag började med och sen har det bara blivit så. Händer dock mest när det inte är andra hemma.

.. Jag bara äger 2 par jeans. I jämförelse med kanske 8 par strumpbyxor och 8 par leggings, minst!

.. Jag har ganska extrem astma. Folk tror att astma hindrar en från idrott. ICKE. Jag andas med 70% av normal lungkapacitet utan medicin. En "vanlig" människa med 100%. Tar jag min medicin andas jag med 80%.

.. Jag har svårt för att bara ha en "nära" vän. Jag trivs med så många människor att jag inte klarar av att bara vara med en person hela tiden.


Kommentarer
Postat av: mimmi

2009-11-23 @ 11:43:31
URL: http://mimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0