Ingen utväxt och ingen fest

I dag har varit en ganska mysig dag.
Höll i en träning i morse, gick bättre än väntat och var dessutom ganska kul.
Efter det åt jag och Johanna lunch på donken innan vi gick i väg och jag köpte hårfärg och ansiktsmask, och hon en söt klänning hon skulle ha i kväll.

Så nu är min utväxt borta.
Nyblonderat hår måste vara det snyggaste som finns!

Älskar det! Haha.

Vet inte vad jag ska göra nu resten av dagen.
Nästan alla jag känner ska F E S T A ikväll. Utom jag, för jag känner ingen som har fest. Haha.

"Alla barnen skulle på fest på Halloween, förutom Jennifer, för hon satt hemma efter som att hon var lite efter"
Lite sådan känsla över det hela. Haha. Nåväl.

Mami och jag är ensamma hemma idag, så kanske övertalar henne till att göra något mysigt med mig.
Annars ringer jag någon, för jag ORKAR inte sitta inne, helt ärligt. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0