Sjukt ledsen

Jag försov mig så jag vaknade samtidigt som min tandläkartid började. Även fast jag hade kunnat vara där inom 10 min var det ingen idé..
Blir så jävla ledsen. Mitt alarm ringde liksom.. Jag fattar inte..
Fick en ny tid i januari..

Min morgon startade ju helt klart fantastiskt.. Tandläkartanten som ringde var skit sur.
Hon sa att om jag inte kom den tiden så struntade dem i det ingrepp dem ska göra..
Kan dem ens säga så?

JANUARI 2010..

Vad är det med svensk vård egentligen? Ska man behöva vänta i så många månader på en tid?
Och jag bor inte ens i city, utan i förorten?
Kan som spontan reaktion tycka att det borde finnas fler tandläkare.
Och varför måste jag just göra ingreppet på folktandvården i samma ord?

Ska fan googla nu en stund..

Vill fortfarande ha tandställning, men folktandvården i Tumba vägrar, då mina "Hörn tänder" är för raka.
Och är det något man ska bekosta själv, kostar det 20 000:-, pengar jag inte har.
Har kompisar som har haft rakare tänder än mig, men som fått tandställning då det gått till tandläkare i andra kommuner och områden. Ska maila runt och höra lite tror jag..

http://www.nll.se/upload/IB/tv/tkc/letrg/bilder/mun.jpg
bildkälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0