Rätt till att dö

Läs hela artikeln här.


Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det här faktiskt.
Känns helt sjukt att man kan få "hjälp" att dö.
Jag tänker att man "kan ju alltid bli lyckligare senare i livet", särskilt om man bara är 32 år gammal.
Men om man är förlamad, vad finns det man kan göra? Det måste ju finnas MASSOR man kan se och uppleva utan att kunna röra sig? Så länge man inte är blind och döv samtidigt som man är förlamad.

Hur ställer sig de anhöriga till det här?
Jag skulle aldrig i mitt liv gå med på att någon jag kände skulle få hjälp att dö, även om den var hel förlamad och ville det.

Kommentarer
Postat av: emelie

2010-04-26 @ 22:47:22
Postat av: bloggare på icedaniel.se

2010-04-27 @ 17:55:28
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0