Åhh. Irritation.

Dagens stora fundering:

Varför blir jag så jäävla provocerad av att min pojkväns ex skriver till honom på facebook hela tiden?
Jag litar på honom och ändå blir jag bara helt stört irriterad. Bruden har dessutom en ny i sitt liv, då hon tydligen var otrogen under sitt förra förhållande. Varför hör man då av sig?
Borde inte kontakt med ex:et ett halvår efter uppbrott vara olagligt? Borde man inte ha löst alla materiella problem och det mesta borde vara pasé?

Hon skulle kunna skriva att gräset är grönt och jag skulle förmodligen bli lika provocerad ändå.

Åhh. Irritation.

Kommentarer
Postat av: Sissi

2010-08-02 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0