Dagens bikt

Utspelade sig egentligen i förrgår.
Det var tänkt att jag skulle sova hos Kalle över helgen. så jag packade även med saker därefter.
Sen blev det att jag sov där en dag extra. Och då hade jag tränat i mina sista par rena trosor dagen innan.
Jag har nästintill fobi för att använda trosor i mer än 24 tim. Det går inte.
Alltså vägrar jag sätta på mig ett par jag haft dagen innan och där uppstod även mitt problem.


Och nu kommer det jag tänker bikta mig om.
Jag spenderade gårdagen i ett par svarta kalsonger.

Kommentarer
Postat av: bitte

Postat av: sandra

2010-08-18 @ 13:49:21
URL: http://sndrs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2010-08-18 @ 15:41:26
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0