Fan vad cool man var

God morgon.
Inleder morgonen med en fet omgång ansiktskurer i ansiktet. Fattar inte vad som hänt men min hy har fuckat ur.
Vaknade med två mini finnar i pannan. Vanligtvis brukar jag vakna med max en, och den ligger då bredvid mig i sängen, haha. (min pojkvän är halv finne, haha).

Nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag vill ha på mig idag och sen är det skola. Första lektionen i morgon är PA, vad det nu kan vara. Projekt Arbete?  Pa är för mig min yngre tonårstid då man satt inne varje dag på PLAYAHEAD. Hahaha.
Fan vad cool man var.



Träning ikväll, hoppas på en rolig sådan med mycket spel.
Nåväl..




Pusspåer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0