Godnatt folket

Jag har mycket att berätta. Men är så jääävla trött.
Ska borsta tänderna och sen kasta in handuken.

Ni vet att updateringen kommer bli lidande den här veckan, men ni får stå ut.

Jag hade body pump med laget idag och det är något jag verkligen rekommenderar.
Det är som styrketräning med stång, vikter och step up bräda. Men man justerar själv vilken mängd träning man vill ha.
Och allt till musik och i takt med instruktören, super kul!


Nu; sängen, utan min babycake. Maaha, Kalle jag kallad dig just babycake i min blogg.
Manligt som fan. Läser du det här så vet du att jag älskar dig.


Godnatt folket och pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0