Livet är fint

Livet är fint.
Vädret är fint.
Jag har mycket för mig.
Shoppade ett linne, scarf och två par leggings igår när jag var i stan med Kalle.
Åt middag och tog ett glas på samma ställe som vi satt på första gången vi träffades. Myspys.

Kommande vecka innebär; träning, födelsedagsfest eller picknick och så ska jag ev. åka i väg till skärgården med Kalle igen.

Har ju bott själv hemma i två veckor nu men nu är family back in town. På gott och ont.
Nåväl.

Ska gå upp och äta frukost, träna lite och sen röra oss mot stranden.

Pusspåer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0