Sugen på thaisoppa



Låten har spelats 100 ggr i dag och jag ligger fortfarande i sängen.
Har inte ätit något på typ 26 tim och är hungrig som fan.
Lever på de fina sms jag fått under dagen av min baby.

När jag är sjuk får jag jämt väärlden sug efter olika maträtter.
Hade hörselgångsinflammation för några månader sen och åt inget på 3 dagar, sen fick jag ett helt stört sug efter mcdonalds.

Nu är jag sugen på soppa. Thaisoppa. Med kyckling, potatios och mycket sås, gärna röd paprika.
Och sushi skulle också sitta jäävligt fint. Men framför allt soppa.

Varför äter vi aldrig soppa hemma för mamma och pappa?

Kommentarer
Postat av: TheMoaZzz

2010-08-05 @ 01:23:33
URL: http://themoazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0