Svar till Nathali och uppmaning till er andra



Svarar här eftersom att du inte verkar ha någon blogg (??) och inte lämnade någon adress att svara till:
Kul! :) Haha, Kalle tyckte jag var knäpp som efterlyste dig i min blogg men jag tycker det är roligt att veta vilka det är som läser min blogg.

En gång fick jag reda på att det var någon kille i Norrland, två år äldre som läst min blogg slaviskt i ett halvår, haha.
Då visste han med andra ord det mesta om vem jag är och vad jag har för mig, och jag har ingen jävla aning om vem han är. Helt sjukt egentligen?



Alla ni andra anonyma läsare som kikar här regelbundet får berätta vilka ni är.
Jag vet att jag känner många av er, men skriv i alla fall. Jag vill ju veta vem just DU är.

Namn:
Ålder:
Bor:
Bloggadress (?):
Hur ofta ni läser min blogg och varför:



Kommentarer
Postat av: Nathali

2010-08-23 @ 18:54:02
Postat av: Laura

2010-08-30 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0