Visste du..?

att jag vill - ha fler dagar i veckan, haha.
att jag har - massa saker jag bara "måste" göra, tex knyta skridskorna 2 ggr eftersom att det alltid blir bättre andra gången.
att min senaste kyss - fick jag i morse innan baby gick till jobbet vid 05:30. Gahh.
att jag lyssnar mycket på - min pappa men mest på mig själv, haha.
att jag funderar på - olika saker varje minut, expert på att byta ämne på 3 sek.
att jag pratar – med konstiga dialekter ibland enligt Kalle.
att jag inte gillar – att gå upp på morgonen.
att min första riktiga kyss – är det bara 2 personer som vet om.
att jag avskyr när folk snackar - en massa skit. Tycker man ska hålla sig till sitt eget.
att kärlek är – det bästa och det värsta som finns.
att jag gillar – när jag har ordning på mitt liv.
att jag alltid kommer att – eftersträva perfektion.
att jag är förälskad i –  min pojkvän.

att min mobiltelefon är – repig men annars guld att ha.
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om och snoozar sisådär 8ggr innan jag tar mig upp.
att innan jag går och lägger mig – Tar jag runt 10-20 min på mig i badrummet och måste avsluta med 2 fluourtabletter.
att idag har jag – sovit en timme mitt på dagen och färgat mitt hår en gång till.
att jag just nu tänker på - vilket feet ångest jag har inför träningen.
att i kväll ska jag – ha coopertest (fystest löpning) och sen ispass i 1h 20 min. Kill me!
att i morgon kommer jag – vara trött. Men ha träning igen sen på kvällen.
att jag hoppas – Coopertestet går bra och att veckan går snabbt.
att jag verkligen vill - att det fina vädret ska hålla i sig. Att det ska vara ljust länge och att säsongens matcher börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0