Dagens schema

Gick och la mig as tidigt igår, och hade sovmorgon idag. Dvs 10 timmar sömn, sen ringde en nisse från ett företag för att prata med mig, haha. Fuuck.

Idag är det julavslutning på schemat, i skolan. Ska få busskort och snacka med alla från klassen.
Vi har ju inte setts på huuur länge som helst. Vet att en har sin praktik på fotbollstv, en på förkväll, en på kenza & tyra show och that´s it. Sen har jag ingen aning om vad alla andra gör typ. Ska bli skit kul att höra!

Efter skolan ska jag åka till SKLM och julhandla det sista.
Det var tänkt att Nettan också skulle följa med men tydligen mådde hon inte bra och var inte så taggad.
Så då får jag åka själv. Inga problem för mig faktiskt. Har aldrig fattat grejen med att man MÅSTE ha med sig någon när man shoppar. Det går ju så jävla mycket snabbare om man gör det själv och endast går in i de butiker man själv tänkt.


Direkt efter SKLM ska jag åka till träningen, löpning + ispass.
Hatar löpning, har jag sagt det? Haha.

Sen avrundas kvällen hemma hos Izabelle som jag inte sett på evigheter!
Tjejen och jag skulle ha setts för ett tag sen men jag var ju sjuk så mycket då.
Och hon åker utomlands resten av praktiken efter nyår så då syns vi inte heller.
Ska bli skönt att se henne igen i alla fall.


Meeeen.
Bloggen kommer få lida idag. Och faktiskt så hoppas jag att ni har något vettigare att göra denna fredag än att sitta vid datorn och läsa min blogg vad fan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0