Första julklapparna är hemlevererade

Årets första julklappar är inköpta/hemlevererade och inslagna. Har lagt ned mycket tid och omsorg på dem.
Något annat EPIC fail är att jag skulle köpa silvrigt INSLAGS papper. Men tydligen har jag köpt OMSLAGS papper.
Dvs helt i plast och genomskinligt. Något man inte ens använder idag typ. Faaail.
Tur att jag köpte en rulle INSLAGS papper också, i en annan affär..

Var på banken också, kikade vad jag hade för fonder och sådär.
Intressant faktiskt även om bruden som stod där var fett dryg. Ogilla. Vad är föresten grejen med att alla som jobbade på swedbank hade en annan etisk bakgrund än svensk? Är vi svenskar så dåliga på ekonomi?

Ska försöka städa lite i mitt rum så att det är gjort en gång för alla.
Träffade min älskling en kortis i centrum också, han hade klipptid så då åkte jag hem efter det.
Börjar känna att sjukdomen sakta men säkert avtar, även om jag efter ett besök på banken och typ 2 affärer till var så slut i kroppen att jag kutade rygg som en gammal kärring när jag väntade på bussen hem.
Hostar mycket mindre än vad jag gjorde för några dagar sen i alla fall.


Nåväl, ska städa lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0