"I just had sex"



Hahaha. Hur skön låt?
"I just had sex.."

Om man bortser från texten är låten grym. Texten känns väl lite sisådär.  Hahaha.
Men inleder dagen med den här och dansar omkring medan jag fixar mig.
Musik som denna är texten oviktig, då är beatet och själva feelingen med låten viktigare.
I alla fall för mig.


Idag på schemat är:
- Köpa den allra sista sista julklappen i år.
- Åka och hämta mitt SL-kort.
- Möta upp Kalle efter hans jobb.
- Träna spinning m. laget.

Skulle egentligen behöva städa, men det får bli i morgon.
Kalle och jag ses inte på 4 dagar och det är en evighet när man oftast ses varje till varannan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0