Känns helt tomt

"Julen är en tid för att ge, och vara med nära och kära".

- Idag är det julafton, och visst har jag fått fina julklappar och allt.
- Jag har klätt granen, helt själv och är jätte nöjd med utseendet på den.
- Jag har gjort knäck, målat pepparkakor, gjort rocky road godis och ätit julmat som aldrig förr.
- Jag har super mysig belysning och dekorationer i mitt rum, har även på lugn musik i bakgrunden.
- Maten idag var efterlängtad och jag åt massvis. Gott var det också.


Men det är något som saknas.
Och jag blir helt tårögd när jag tänker på det.
Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle reagera såhär starkt, har aldrig gjort det förut.
Det är tomt.
En av de viktigaste personerna i mitt liv saknas, han är inte här.
Det har knappt gått två dagar och jag saknar honom så det gör ont i hela mig.
Det känns helt fel att fira en sån här dag utan honom.

Vill bara sätta mig på nästa buss härifrån och åka alla timmar det tar till hans landställe.
Eller betala en taxi hem åt honom. Bara jag får hålla om honom, sitta i hans famn, borra in huvudet under hans, så fort det går.


Har aldrig känt såhär förut.
Men jag är inte hel utan dig Kalle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0