Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, ja det gjorde jag. Flera saker till och med. Eller som tur är kanske?

Har du några nyårslöften?
Försöka hålla i pengarna lite bättre kan ju vara en grej? Och att ta det förbannade körkortet.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte i min närmsta umgängeskrets, nej.

Vilka länder besökte du?
Inga alls mer än Sverige? Haha. Finland, om Åland räknas.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 maj och den 6e juni.

Vad var din största framgång 2010?
Alla erfarenheter måste jag nog säga.

Största misstaget?
Eh.. Att jag sover för lite, ett dagligt misstag.

Bästa köpet?
Oj. Alla saker som inneburit en upplevelse.
Biljetterna till Ålandsbåten, alla middagar/luncher ute, biobesök, etc.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tveklöst. Onödig utgift ibland men..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera saker.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka waka med Shakira, Rihanna love the way you lie.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog lite gladare. Hade inga direkta motgångar det här året på samma sätt som förra året.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, jobbat mer på loven och kommit på vad jag vill göra med livet.

Favoritprogram på TV
Jag kollar sällan på tv nuförtiden, kollar mest i efterhand på nätet men.. Svenska Hollywood fruar och kvinnors hemliga liv tillsammans med uppdrag granskning hör till favoriter. Haha.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag minns inte vad jag gjorde. Hahaha. Fick inget särskilt i present just på min födelsedag och fyllde år mitt i veckan. Har för mig att jag spelade match, men det kanske var förra årets födelsedag? Jag fyller ju år i januari så det var ju snart ett år sen..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lite bekvämare än tidigare. Har in klämt ned fötterna i trånga high heels på samma sätt som jag gjorde förra vintern tex.

Den bästa nya personen du träffade?
Kalle. Lätt.

Sen är det otroligt kul att ha lärt känna många i laget, alla har sin sköna stil och sådär.
Finns när jag tänker efter rätt många sköna människor jag skapat bekantskap med det här året..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0