Möms!

Kalle gick till jobbet kl 6 i morse, som alla andra dagar. Fast i morse GICK det inte att somna om.
Låg och vred mig i sängen till 9 innan jag släppte alla tankar och bara slappnade av.
Så gick upp för snart en timme sen då pappa ringde ang ett jobb jag ska göra i början av januari.

Så har suttit och kollat på programmet om Gina, "Provokatörerna" som gick i går på 2an.
Tycker det speglar mycket bra det intryck man får IRL av henne. Hon är liksom trevlig och glad.


http://agritech.tnau.ac.in/farm_enterprises/shrimps24.jpg
bildkälla.
Tog även ut räkor ur frysen i går kväll så ska äta räkiiisar med baguette till lunchii.
Har varit sugen på räkor hur länge som helst. Drömde till och med i natt att pappa hade ätit upp hälften och att jag blev skit sur för att de då inte hinner tina nya. Hahaha.

Säger som Maria Montazami " mmMÖMSs.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0