Senaste 24 timmarna har jag..

Senaste 24 timmarna har jag:

- Köpt en klänning/topp med endast ett axelband till nyår.
- Köpt en korsett med avtagbara band att ha under klänningen.
- Köpt strumpbyxor att ha på nyår.
- Köpt armband + halsband till nyår.
- Fikat med Nettan.
- Varit inne på Jack n Jones butiken i närmare 50 min med Kalle.
- Köpt ett par trosor och nail stickers.
- Piercat industrial i örat.
- Klippt av 6-8 cm av mitt hår, bye bye.
- Ätit pad thai med Kalle.
- Köpt en brun utan sol tanning från Garnier för 29:-



Nu ska jag byta om, träna, duscha och sen prova att fake min bränna.
Ser så obeskrivligt blek ut.


Pusspåer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0