Planering och inslagning

Har suttit och sammanställt ett dokument för Sweden Hockey Championships där jag blivit typ projektledare för livesändningarna. Vi är 4 st som ska sända live från en elitcup med flera internationella lag i Tumba.
Ska bli intressant. Dessutom ger ju det en extra inkomst i januari som nog är rätt välbehövlig efter jul och nyår.
Om inte annat tänker jag spara en massa pengar då jag och Kalle pratat om att åka utomlands till sommaren.

Försöker motivera mig själv till att spara pengar genom att sätta en sjysst utomlandsbild som bakgrund på datorn, haha. Någon annan som har något knep?

http://4.bp.blogspot.com/_M5mQhY1RgcI/TFH6wA_cSUI/AAAAAAAAJNs/pPwmorA5214/s1600/a.jpg
bildkälla.

Ska slå in lite julklappar och sen äta lunch.


Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-20 @ 13:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0