USA

1-0 till USA efter 1,5 minut. BRA där Sverige.
Förvånansvärt många som sitter uppe såhär 3 på natten och checkar matchen också.(Det är i alla fall 10 pers på min FB som har kommenterat matchen. Haha.)
Kul att svensk hockey engagerar så många.



Kom igen nu Sverige!


update:
5 min av andra kvitterar SWE till 1-1.


8 min kvar av andra och sverige gör 2-1!

Återstår ett få tal minuter av sista perioden, USA leder med 3-2 och domaren är fruktansvärt  dålig. Katastrofalt dålig.

Sveriges förbundskapten sätter in fel folk och domarn är ju något man fick i Happy Meal på mcdonalds.
Gaaah!




Och Sverige förlorade just. BLÄ. Nu går jag och sover. Klockan är halv sex på morgonen och det är helt klart dags.
I morgon blir en big time sov morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-04 @ 08:36:53
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0