15 år gammal

Tänkte att när jag ändå nämnde min första "digitala kamera" kunde jag lika gärna visa en bild där den syns.
HAHA. Sommaren 2006 på vårat ena landställe. Haha.
Här var jag då 15 år gammal. Stor som sjutton tyckte jag då i alla fall.



Lite senare samma år.
GOD DAMN. Kolla mina ögonfransar. HAHAHA!

Jag är ute och rastar mina två tarantellor om ni inte kan se det. Haha.

Och denna bild är faktiskt oredigerad. Bra jobbat till mig själv för att jag någon gång behöll någon fil i orginal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0