Bio i kväll

Ikväll ska jag se Paranormal activity med Nettan på Sergel. Håller tummarna för att den inte är allt för läskig och innan dess ska vi troligtvis äta på Tacobar. Mums!

Jag kom hem för en stund sen
, var till Södertälje och solade och investerade i ett svart linne från Acne.
Kan fota lite snabbt innan jag drar i väg..


Dålig update idag, ledsen för det och det syns på besöksstatistiken då jag igår hade hela 153 st som tittade in.
Och idag är det en bra bit kvar till den siffran. Kul i alla fall att folk läser min blogg. Ni kan gära få vara lite mindre anonyma.

Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

2010-01-08 @ 23:00:51
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0