Man kan inte ha för många

Trodde jag hade runt 12 st lipgloss tills jag började plocka fram dem, hade 18 st framför mig och ändå saknade 5 st som jag inte lyckades hitta. Haha!
Lite ledsen dock över att jag inte hittade mina Juicy tubes, vart fan har dem tagit vägen?
Men sen är det såhär..

Man KAN INTE ha för många.

Det är ju faktiskt olika nyanser, smaker, sorter, vissa är plumping andra inte.
Dem är olika rinniga, klibbiga, vissa har glitter, vissa är lite för stora glansiga läppar, andra mer för lätt skinande lite mer vardagliga.

Det är som med skor. Det finns så många modeller, färger och sorter att först den dagen man har en av ALLA varianter och börjar få dubletter kanske man har för många. Den dagen kommer dessutom aldrig, så det säger ju sitt. Haha.



Vissa samlar på frimärken, andra på onödiga plastburkar (tex min mamma) min bror har sedan han var liten samlat på gossedjursfår. (HAHA, förlåt Marcus!)
Och min plastmormor samlar på igelkottar.

Men då tycker jag faktiskt att det är bättre att samla på saker man faktiskt använder. Tex läppglans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0