Matchdagboken

Inlägg nummer 7- mot Järfälla borta


Spelarna:
Från början var vi 12 st + målvakt, sen tillkom en spelare och en gjorde illa sig.
Domarna: Helt sjukt dåliga. Uppmärksammade EN ENDA GREJ jag tyckte dem gjorde bra. Illa illa.

Lagets insats: Egentligen spelar vi inte särskilt dåligt, men oddsen är inte på vår sida.
Särskilt inte domarna som dömer fördelsaktigt till Järfälla i större delarna av matchen. Skandalöst.
Resultatet: 1-0 till dem.

Någon jag vill lyfta fram: Känns svårt då ingen utmärker sig oerhört sådär.
Beatrice gör ur min synvinkel en riktig kämpar insats och all beröm på denna jord till henne, Louise och Ronja som var de forwards jag hörde mest under matchen.

Min insats: Fick inleda matchen som vänsterforward, för att sedan gå ned som vänster back och avsluta matchen som "höger" back där jag och Johanna varierade positioner. Haha. Fick min första utvisning i div.1 den här säsongen också. Skönt att det skulle krävas 15 seriematcher för det. Riktigt stolt faktiskt.

Mål: 0
Assist: 0
Utvisnings.min:2
Övrigt: Fick en påse "rollo" efter matchen då jag fyller år, så passade på att bjuda alla i laget på en varsin, förutom Amanda som fick två. Haha. Sen var halva påsen slut. Haha.
Isen i Kallhäll var för övrigt rätt skön också.

En påminnelse till fram över:
Järfällas största svaghet är att dem inte hänger med när pucken går. När vi spelar så kallat "klapp-klapp" spel står dem och tittar på och är inte med på noterna. Mera sådant nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0