Middag ensam

När det känns som att ingen annan bryr sig om dig, så måste du göra det själv.
Med andra ord ska jag spola upp ett varmt bad, tända ljus, dricka smoothie, lyssna på musik och försöka
tänka igenom vem jag är och vad jag vill göra.

Sedan måste jag tillaga en middag, ensam, till mig själv.
Då mina föräldrar och bror är på middag/ost & kex hos några och de uppenbarligen inte ville ha med mig.


Efter det ska jag fan gå och köpa mig en fet jävla godispåse. En välförtjänad sådan.
Kanske hyr en film också så bänkar jag mig framför vår stora tv, lindar in mig i en filt och bryr mig om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0