Saker jag har för mig

Folk kan ha helt märkliga saker för sig, som man gör, utan av att reflektera över det och som man liksom "bara gör".
Jag har en hel del saker som jag inte har en aning om varför jag gör, det bara blir.
Och en del andra märkligheter.


-Tex så sitter jag alltid kvar tills jag är huur kissnödig som helst, istället för att gå på toa direkt från början.

-Jag ställer alltid MINST 6 alarm varje morgon.

- När jag tränar (spelar ishockey) så börjar jag alltid byta om sist av alla.

- Jag springer alltid sista biten till bussen. Till och med när jag vet att jag kommer hinna den och har flera minuters marginaler.

- Jag står alltid en kort stund och överväger vilken kö jag ska ta på ICA, räknar antal personer i alla köer och deras varor och tittar om kassören/kassörskan ser ut att vara snabb på det han/hon gör.
SEN väljer jag kö. Haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0