Ser jag ut att jobba på dinsko?

http://www.dinsko.se/images/logga.aspx
bildkälla.

Idag när jag stod i skoaffären och provade paret som jag senare köpte kommer det fram en gammal dam till mig.

Hon:(läs med darrig röst) Finns dem här bara i 37?
Jag: (förvånad) Ehhhh.. Jag vet inte, jag jobbar inte här.
Hon: Åh, nehe. Okej.


Tanten lunkar i väg och letar efter butiksbiträdet och jag forsätter spegla mina fötter och provar att gå fram och tillbaka för att känna hur de känns. Det hinner gå nästan en minut innan en annan äldre kvinna närmare sig.


Hon: Säljer ni sulor här?
Jag: (håller på att börja garva) Eh.. Heh.. Jag vet inte. Jag jobbar inte här.
Hon: Aha, okej. (mumlar lite tyst för sig själv att jag såg ut att jobba där)


HAHAHAHA! Alltså vad fan?
Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0