Shopping

Ignorera frillan på fotona. Haha.

Vill inleda inlägget med att berätta att jag fick G i Matte B och därmed utnämner det till dagens hiss. (HAHA!)


Efter skolan sprang jag till ICA och köpte hårfärg som tydligen var på REA och kostade 59 spänn, när det normala priset ligger på 100:- Trodde bruden i kassan skämtade med mig först. Haha. Tror jag ska investera i en årsförbrukning då det skull bespara mig mycket pengar. Haha.

 

Sedan sprang jag in på H&M och köpte ett partylinne för 50:- som drogs från ett presentkort jag fick av moster och man i julklapp. Ahmen man tackar!

Linnet är dock liiiite stort men om man har ett annat linne under så är det toppen. Dessutom går det en bra bit nedanför rumpan så kan mamma och pappa andas ut och vara nöjda. Haha.
Netts och jag tog en mysig fika också efter det.

Jag är ju för jävla ekonomiskt. Haha.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2010-01-12 @ 21:10:51
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0