Shopping



Idag var dagen med stort D.
Idag köpte jag skorna jag L Ä N G E velat ha. Älskaaaaar klackarna på dem. Kill me! En typ av belöning till mig själv för att jag varit så jävla duktig den här månaden och snålat med pengar. Fick en chock när jag gjorde ett kontoutdrag och insåg hur sjukt eknomiskt jag varit den här månaden. Hahah! Längesen jag hade så mycket pengar så lång i in i månaden så att säga.


Köpte även två saker på H&M som jag absolut inte behövde, men unnade mig själv i allafall.
Lösögonfransar och 3 mini lipgloss.




Kommentarer
Postat av: julia

2010-01-18 @ 22:51:16
URL: http://charlottejulia.devote.se/
Postat av: Rebecka

2010-01-20 @ 16:45:53
URL: http://beckapekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0