Hemma igen

Jag är hemma efter en helg med späckat schema. Helt slut, lätt förkyld och trött som aldrig förr så ska gå och lägga mig tidigt i kväll. Hemskt ledsen för en dålig updatering den här helgen. Hoppas ni förstår varför.

Måndag: Ska lägga in bilder i morgon, springa på ett möte om en utställning.
Tisdag: Marknadsundersökningsmöte.
Onsdag: Ska se filmen snabba cash. (träning om jag kan gå..)
Torsdag: Ingenting jag vet än. Hur låter att göra I N G E N T I N G?
Fredag: Träning.
Lördag: Får försenat födelsedagsfika och sedan ska jag ut med Nettisen och fira.
Söndag: Match.


Tackar alla som bidraget till en jätte trevlig helg, verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0