Gnällig brud AB

Just idag känner jag mig jävligt ensam, arg, besviken och bortprioriterad.
Orkar inte ta tag i skiten heller. Blä.

Jag vill ta studenten, jobba ett år och sen flytta utomlands.
Är trött på tillvaron just nu. Trött på att bo i en förort där man vet vilka alla är. Trött på sverige, Sveriges politik, rättsystem, svenska traditioner, mat och framför allt sveriges klimat. Trött på mitt hår, mitt rum, mina kläder.

Vill bara ha en fet jävla loppmarknad, dra in lite pengar och sen göra om allt från början.

Gaaah. Gnällig brud AB.


Kommentarer
Postat av: EEMMAAH

2010-07-22 @ 13:24:54
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0