God natt



Helt fantastisk låt och talangfull unge. Han kommer bli något en dag.


Ska krypa ned ensam i kväll.
Känns faktiskt rätt jobbigt, även om jag vill känna mig självständig.
Kalles kompis var nere så han behövde finnas för honom idag så jag får somna och vakna utan min baby.
Känns konstigt då vi sovit tillsammans i en vecka nu. Men det är liksom, så tryggt bara.
Enda riktiga minuset är att han går upp vid fem till halv sex varje morgon. Inte min tid på dygnet om man säger så.

Men på fredag ska jag sova ut, för första gången på 12 dagar.
Ska bli otroligt skönt.


God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0