Kelly Rowland - Commander ft. David Guetta



PARTYMODE!
Alla ni som ska ut ikväll kan ju tagga till med den här låten på maxvolym.

Själv ska jag upp i morgon och kryssa med Kalle-baby till Åland.
Vet därför inte hur updateringen blir under helgen men jag vill att alla som läser lämnar en kommentar alternativt länkar sin egen blogg så jag har något att läsa när jag kommer hem.

Kom igen, ni är över 300 unika pers hittils den här veckan och kommentarerna går att räkna på två händer.



Den dagen David Guetta anländer till Sverige tänker jag vara den första att boka in en biljett föresten.
Finns knappt en enda låt han har gjort som jag inte tycker är helt jävla awsome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0