Kommer inte ens in på min egen blogg

Jag kommer inte ens in på min egen blogg.
Hur sjukt är inte det på en skala?
Om det är andra som gör det kan ni gärna få droppa en kommentar.

Det är mycket på g just nu.
Jag jobbar dagtid på sommarskola i fittja och sen ägnar jag kvällarna åt att träna, spendera tid med min kalle och arbeta med projektet om jämställdhet.
Det går framåt, även om det känns som en väldigt utdragen process.

Jag ska ta tag i bloggen snart igen, men det är mycket jobb.
Ska för övrigt jobba hela helgen också under Lida country festival.

Nåväl, hej något att fylla cv:t med och hej pengar, upplevelser och erfarenheter för livet.




Kalle är för övrigt typ jordens sötaste som köper choklad och lägger på min säng med en lapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0