Shopping, solning och filmer

Åkte till Södertälje för att söka med lyfta och ljus efter de ultimata oversize jeansen att klippa sönder som shorts.
Passade även på att sola och ta en promenad förbi Torekällberget.
Hittade inga jeans, dock fick ett par stringtrosor, flipflops och strumpbyxor från H&M för det totala priset 65:- följa med hem.
Så jävla värt.

Stod senast i morse och tänkte att helvete, varför har vi kastat alla mina flipflops för?

Påvägen hem slog det mig att jag blir själv en längre stund av kvällen idag, och hörde av några kvinnor på stan att det ska regna hela helgen, så jag passade på att låna 10 st dvd filmer, haha. Tog alla jag kunde hitta som jag ville se eller som man "Borde ha sett". Jag går ju trots allt film/tv som utbildning.

Så nu ska jag bara byta om lite, gå upp och träna och sen bunkra upp med filmer. Först ut blir fast food nation.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0