Toppen helg

Dålig update, I KNOW. Men min baby bor mer eller mindre här nu i 2 veckor.
Så vi ägnade hela lördagen åt att göra hemmagjord pizza, baka en gigantisk äppelpaj, se film och sen tog vi en mysig kvällspromenad efter att regnet slutat.

I går gjorde vi pastasallad, tog med oss mat och paj i ryggsäckar och sen åkte vi inlines några km till vår nya favoritbadplats. Solen låg på och det var huuur fint som helst. Det simmade förbi en orm i vattnet så vi blev som små barn och kastade oss upp på land så fort den passerat, haha. Skit äckligt ju.
Vattnet var ljummet och solen stekte på land och det var en riktigt sommarlovskänsla.
Sen åkte vi hem, kollade klart filmen från gårdagen och bara myste.
Avslutade kvällen med te och mackor ute på balkongen inlindade i filtar med tända ljus.

En riktig toppen helg med andra ord.

Hittade föresten några foton från i fredags, när jag och Netts hamnade på något jävla översmockat raveställe. Helt sjukt!
http://server2.tresexti.se/gallery/0bf64e56dcd9c57ac6ecd58d2d94b471/2f2c0005e4e2adca634df216a1efcec9.jpg
http://server2.tresexti.se/gallery/0bf64e56dcd9c57ac6ecd58d2d94b471/0d63144c322f15bb6486458809729ba3.jpg
Båda fotona är lånade från 360.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0