Dagens outfit


As I told you yesterday.
Så köpte jag ett par harembyxor igår.
Sjuuukt skönt plagg. Skiter i att det ser ut som att man skitit på sig. Dör för hur bekväma de är. Kunde dock varit liiite mindre hängiga i skrevet då mitt skrev är vid knäna enligt byxorna men. Haha.
Like it alot!


Fick veta mina betyg i svenska, religion och samhälle. Får VG i alla 3.
Helt okej, men känns som att jag hade kunnat få högre i svenska och samhälle.
Nåväl..


Hann med att bleka utväxten också innan jag gick ut.

För att ta en mysig promenad med Izabelle fram tills för en stund sen också.
Har saknat henne, vi har inte umgåtts lika mycket på sistone som vi brukar.

Mamichulo kommer hem om en stund och ska göra mat, sen kommer Kalle hem rätt sent i dag. Men saknar honom och vill spendera lite tid med honom, trots att det kanske bara rör sig om en timme.
Behöver ändå inte vara i skolan fören strax innan 13 i morgon.

Har massvis att säga till om men inte orken och tiden just nu.
Take care.

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

2010-06-01 @ 19:20:42
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0