Eftersom att vi "kommit ut på facebook" (det officiella sättet, eller? Haha!)

Jag uppdaterar sämre än vanligt, men det är så mycket som händer just nu.
Eftersom att vi "kommit ut på facebook" (det officiella sättet, eller? Haha!) så kan jag lika gärna göra det i bloggen också. Jag och Kalle är numera tillsammans liksom. Så hans namn kommer med största sannolikhet dyka upp här regelbundet framöver.

Och till kommentaren från malin: Ja, det är Kalle och jag på fotot. :)


HAHA, Kalle om du läser det här, eftersom att du snodde min kamera och lekte får du leva med att jag lägger ut det här fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0