Kalle kommer hem, startkapital, certifikat, och ledighet

Då är det 16,5 timme kvar tills Kalle är back in town.
Han ringde nyss och jag åker till han så fort jag slutat jobbet.
Längtat helt gaalet mycket efter honom.

Sen drar vi oss hem till mig och hjälper till lite med byggandet.

För övrigt är det kurs i morgonbitti, sen får vi certifikat, startkapital och jag och underbara Izabelle har några punkter som ska slutföras för den här veckan, sen får jag spendera resten av dagen med en annan underbar person.

High on life. Jag mår toppen. 6 km löpning + styrka + lite intervaller på träningen som var jobbigt som fan känns plötsligt väääldigt långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0