Min dröm i natt

Jag drömde föresten en helt vrickad dröm i natt.
Något om att min bror hade tappat massa pengar och mina kompisar hade hittat dem och givit dem till mig.
Så jag gick och skällde ut min bror, så jag missade en kryssning med klassen/skolan och typ blev helt förstörd när jag insåg att nästa båt gick om 7 timmar. HAHAHA.
Vad i helvete?


Gårdagens träningspass bestod föresten endast av backträning i går och sen bål och rygg övningar.
Kändes skönt som fan även om träningsvärken sen tidigare pass den här veckan fortfarande sitter i.
Avslutade gårdagen med att ta en lång och trevlig promenad i duggregn med min Izabelle. Hon och jag ska ju för övrigt starta hobbyverksamhet under projektet sommarlovsentrepenörer nästa vecka. Ska bli sjukt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0