Nästa vecka

I morgon ska bli en otroligt intressant dag. Har för övrigt en fullspäckad vecka framför mig.
Jag och Izabelle ska sätta i gång våran "företagsidé" med hjälp av projektet sommarentrepenörer som vi även kommer få certifikat i också. Hur snoffsigt låter inte det på en skala liksom?
Ska bli sjuuuukt kul i alla fall. Vi har massa frågor om patent och sådant som jag hoppas vi får besvarade i morgon.
Sen sätter vi bollen i rullning och så får vi se vart detta hamnar.
Lovar att berätta mer när jag vet mer.

Vi kommer i alla fall luncha med en massa företag på onsdag så då får man väl se till att se representabel ut och visa sig lite framåt. Tror jag inte ska bli några problem. Ska försöka prata med leverantörer och ev. återförsäljare tills dess också. Den här är som att gå in i en leksaksbutik när man var barn. Känns som att det kryper i fingrarna och man vill bara göra allt på en gång. Kommer hursom bli en fantastisk erfarenhet tror jag.



I övrigt är det Linn som ska hålla träningen i morgon (en av spelarna i dam1) och den ska vara i Åkeshov. Vart sjutton ligger Åkeshov liksom? Haha. Vi ska vara inomhus i alla fall så då slipper vi alla de jävla myggen som finns i Ågesta där vi annars tränar.


Nu måste jag gå och sova så jag vaknar utvilad i morgon.
Ska gosa in mig i Kalles tröja och tänka att det är bara 5 dagar kvar av hans första utlandsresa den här sommaren, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0